standard
NOTESY
DLA FIRM Z LOGO
KategoriaStandard
Kolor
Notesy dla firm z logo
Najważniejsze prawa marketingu, a super oferta produktów
Przyjrzymy się dziś prawom reklamowym i marketingowym, które pomagają skutecznie budować Twoją firmę.
Prawo pierwszeństwa – jest tu dość istotne. Najlepiej być pierwszym. Pierwsi postrzegani są jako ekspercie.
Potem może być ktoś, kto jest lepszym, ale i tak społeczeństwo patrzy na tego, który był pierwszy.
Więcej korzyści odniesiesz dając korzyści i innowacje w rozwiązaniach dla Klientów. Inne aspekty nawet będąc
potem bardziej dopracowane, ale jeżeli będą korzystały z tego, co ktoś już dał jako wartość na rynku nie będą
doceniane jako nasz wkład jako pionierów-liderów.
Klienci nie będą chcieć wybierać w nieskończoność perfekcyjnego produktu. Będą patrzyli kto najpierw zbudował silną markę.
Zdobywców srebrnego medalu nie docenia się tam bardzo jak zdobywców złota. To o nich się mówi. Zatem – bądź pierwszy.
Jeżeli nikt spośród Twoich konkurentów nie zainwestował jeszcze w świetnej jakości notesy reklamowe a5 – Ty zrób to jako pionier.
Prawo kategorii łączy się z prawem pierwszeństwa. Zdarzyć się może, że jakaś nisza została już ustanowiona i jest sporo firm,
które tam działają. Przebić w niej nie jest czymś niemożliwym, ale łatwiej byłoby znaleźć swoją niszę. Zatem – sam ją wykreuj.
Jeśli realnie nie możesz być pierwszym w danej dziedzinie, bo ktoś zrobił to już wcześnie, to samodzielnie (lub z ekipą specjalistów)
zrób nową kategorię. Tutaj Ty masz pole do popisu. W niej będziesz prowadzącym, rozdającym karty, prawdziwym numerem jeden.
Ty o tym decydujesz. Zatem – kombinuj nad ofertą, która da wartości dla klienta. Marketing internetowy to istotna sprawa,
ale postaw też na coś klasycznego. Może notatnik z własnym nadrukiem? Może coś jeszcze innego? Próbuj.
Prawo drabiny również jest dość ciekawa. Marketing ma wiele takich ciekawostek do odkrycia. Tutaj zastosowana konkretna strategia
zależy od szczebla drabiny. Ale jak to? A jeżeli nasz biznes nie ma nic wspólnego z drabinami? Och, to tylko przenośnia. Biznes,
którym się zajmujesz i tak ma jakiś szczebelek na drabinie. Oczywiście jest to metafora. Gdzieś tam, w wyobraźni klientów,
stoisz na biznesowym podium – od Twoich działań zależy który szczebelek na podium zajmujesz. Pnij się więc do góry.
Dawaj swoim klientom korzyści. Jeżeli mogą być to chociażby notesy firmowe z logo – śmiało, wybieraj takie rozwiązania.
Twoje podejście jest bardzo istotne. Jeżeli jesteś otwarty na nowości marketingowe, podstawy handlu i inne ważne
aspekty biznesowe, sam otwierasz sobie wiele drzwi. Teraz wystarczy przez nie przejść.
NAPISZ DO NAS